Online Sigorta Acentesi

UNIKOLAY
UniKolay ile sigortacılık artık parmak şıklatmak kadar kolay!

UNIKOLAY’A GİRİŞ

UNIKOLAY
UniKolay ile sigortacılık artık parmak şıklatmak kadar kolay!

UNIKOLAY’A GİRİŞ

UniKolay Nedir?

UniKolay, işlemlerinizi hızlıca yapabileceğiniz, zengin fonsiyonalitesi ve yeni raporlama altyapısıyla desteklenen Dijital Acente Platformudur.


UniKolay ile sigortacılık artık bir tık kadar kolay!

UniKolay – Dijital Acente Platformu’na giriş yapmak tıklayın.




Hızlı Satış Ekranları ile Daha Kolay Üretim
Hızlı satış ekranları ile en çok kullandığınız ürünlerin satışını tek ekran üzerinden dakikalar içerisinde satış yapabilirsiniz.
Tek Bir Platformdan Tüm Sigortacılık İşlemlerine Erişim
UniKolay ile Mavi ve Viva’ya tek şifre ile giriş yaparsınız, bir daha Mavi ve Viva’yı açmanıza gerek kalmaz.
Kolay yenileme ve teklif takibi
Ana sayfadaki bekleyen işler menüsü ile portföyünüzdeki yenileme ve poliçeleşmeyi bekleyen tekliflerinizin listesine kolayca ulaşıp, tek tıkla teklif çalışabilir, poliçeleştirebilirsiniz.
Etkin performans yönetimi
Yeni performans raporları ile branş bazında üretim, hasar/prim, teknik rasyo bilgilerinizi takip edebilirsiniz.
Efektif iş takibi
Yapılacaklar menüsü ile üstünüzde bekleyen işleri, operasyondan cevap beklenen ve cevabı gelmiş konuları, eksik evrak bekleyen dosya adedinize ve detaylarına ulaşabilirsiniz. Bu sayede işlemlerinizi daha hızlı sonuçlandırabilirsiniz.
Detaylı raporlama hizmetleri
Partajınıza ait üretimleri, zeyilleri, iptalleri ve tahsilatsızlıklarınızı detaylı olarak görüntüleyebilirsiniz.
Mobil Erişim ile 7/24 Sigortacılık
Zaman ve mekan fark etmeksizin, ister bilgisayarınızdan, ister mobil cihazınızdan UniKolay’a erişebilirsiniz.

Sıkça Sorulanlar

  • Genel

    UniKolay – Dijital Acente Platformu nedir?

    UniKolay, günlük operasyonel işlerinizi yapabileceğiniz web tabanlı dijital acente platformudur. Merkezine acenteyi alır. Acenteye bağlı dijital kollar geliştirir. Bu dijital kollar acenteye daha hızlı ve daha kolay kazanması için yardımcı olur.

    UniKolay’da IP kısıtı var mı?

    Statik ip’niz haricindeki bir ip’den UniKolay’a erişebilir, sadece satış yapamazsınız.

    UniKolay’a nasıl giriş nasıl yapılır?

    Unicosigorta.com.tr ana sayfasında sağ üst köşede bulunan Online İşlemler menüsünden kolayca giriş yapabilirsiniz.

    UniKolay’a giriş yaparken istenen kullanıcı adı ve şifreyi nasıl alabilirim?

    UniKolay’a giriş yaparken sizden istenen kullanıcı adı ve şifre, Mavi ve Viva’da kullandığınız kullanıcı adı ve şifreyle aynıdır.

    Şifremi unuttum, ne yapacağım?

    UniKolay giriş sayfasında bulunan şifremi unuttum bağlantısından kayıtlı e-posta adresinize yeni şifrenizi talep edebilirsiniz.

    Hoş geldin Turu nedir?

    Hoş geldin turu UniKolay ekranlarını size hızlıca tanıtmak için tasarlanmış kısa bilgilerdir. Turu UniKolay ekranlarına ilk defa girdiğinizde sadece 1 kere görürsünüz.

  • Anasayfa

    Bana atanan işler nedir?

    Üzerimdeki işler takip ettiğiniz otorizasyonları görüntülemenizi sağlar. AHM ekibinden takip ettiğiniz işler tekrar size atandığında bu menüde görürsünüz.

    Operasyondan dönüş beklediğim İşler nedir?

    AHM’den yanıt beklediğiniz işleri görüntülemenizi sağlar.

    Sonuçlanan İşler nedir?

    Sonuçlanan işler, son 1 ay içerisinde AHM ile takip ettiğiniz ve sonuçlanmış işleri görüntülemenizi sağlar.

    Hasar eksik evrak yükleme nedir?

    Hasar süreci eksik evraktan dolayı devam edemeyen dosya adedini gösterir. Evrak bekleyen dosyalara ulaşıp, eksik evrak ekleyerek süreci devam ettirmenizi sağlar.

    Anasayfada görünen zarf nedir?

    Zarf güncel duyuruların yayınlandığı menüdür. Yayınlanmış ve henüz okumadığınız bir duyuru varsa menüde okunmamış duyuruları koyu renk ile görebilirsiniz.

    Yenilemelerim nedir?

    Yenilemelerim menüsü son 1 ay içerisinde vadesi gelecek yenileme işlerinizin adedini gösterir. Bu menüden yenileme tekliflerinizi tek tıkla çalışabilir, müşterilerinizle eposta gönderebilir, yenileme poliçelerinizi kolaylıkla oluşturabilirsiniz.

    Acente Destek ve İletişim menüsü ne işe yarar?

    Acente Destek ve İletişim menüsü, partajınıza ait sık kullandığınız kişilerin isimleri ve iletişim bilgilerine hızlıca erişmenizi sağlar.

  • Yenilemeler

    Yenilemeler listesi ile neleri görebilirim?

    • Vadesi gelen yenilemelerinizi geçtiğimiz hafta, bugün, gelecek hafta ve bu ay filtresi veya sizin belirlediğiniz bir tarih aralığına göre listeleyebilir,
    • Listeden ürün ismi, teklif numarası, müşteri unvanı, müşteri numarası, poliçe başlangıç-bitiş tarihi ve net prim bazında bilgilere tek bakışta erişebilir,
    • Ürün bazında listeyi filtreleyebilir,
    • Viva’daki gibi poliçeler listesinde dilediğiniz kritere göre arama yapabilirsiniz.

    Yenileme işlemleri ile ne yapabilirim?

    • Yenileme tekliflerinizi tek tıkla Yenileme İşlemleri menüsünden oluşturabilir,
    • Oluşan teklifi kolayca satışa çevirebilir,
    • Eğer ki teklifiniz otorizasyona düştüyse otorizasyon statüsünü yeşil, sarı ve kırmızı ikonlarla takip edebilir,
    • Otorizasyon onayı verilen teklifleri kolayca satışa döndürebilir,
    • Verdiğiniz yenileme tekliflerine Poliçeleşmeyi Bekleyenler menüsünden görüntüleyebilir,
    • Yenilemediğiniz teklifler için sonuç kodu girerek, bize geri bildirim verebilir ve ürünü geliştirmemize yardımcı olabilirsiniz.

  • Teklif Girişi

    Yeni İş Teklifi menüsünden hangi işlemleri yapabilirim?

    Yeni İş Teklifi menüsünden Araç, Konut, Sağlık, Kurumsal ve Diğer sigorta ürünleri için hızlı teklif alabilir, satış tamamlayabilir, diğer ürünlere de tek tıkla bu menüden ulaşabilirsiniz.

    Hangi ürünlerin hızlı satışını yapabilirim?

    Hızlı satışa konu olan ürünler günlük işlemlerinizde en çok kullandığınız; Kasko(423&421), Trafik (408&409), Konut (141), Dask (137) ve Seyahat (554) sigortasıdır.

    UniKolay’dan yaptığım üretimlerin komisyonu partajıma yansır mı?

    Evet, UniKolay’dan yaptığınız bütün üretimler platforma giriş yaparken kullandığınız kullanıcı adı aracılığıyla takip edilir ve komisyonunuz partajınıza ödenir.

    Özel indirim yetkim UniKolay’da da var mı?

    Evet, partajınıza özel tanımlanmış indirim ve sürprim yetkileri Viva’daki ile aynı şekilde UniKolay’da da uygulanabilir.

    Müşteri temsilcisi indirimi talep ettiğimde teklifin son halini nasıl göreceğim?

    Ana sayfada yapılacaklar altında Onaylanan indirimler fonksiyonundan teklifinizi indirimli fiyatıyla görebilir, satışı tamamlayabilirsiniz.

    Nakit satış yetkim var, UniKolay’da nakit satış ile işlem yapabilecek miyim?

    Evet, nakit yetkinizle UniKolay’da satış yapabilirsiniz. Satış adımlarının sonunda nakit ödeme yetkiniz varsa kredi kartı yanında nakit tahsilat butonunu göreceksiniz, buradan seçiminizi yaparak ilerleyebilirsiniz.

    Kasko teklifi aldığımda gördüğüm paket nedir?

    Kasko teklifi alırken gördüğünüz paket müşteri ihtiyacına göre genel müdürlük tarafından belirlenmiştir. Dilerseniz paketi kişiselleştir bağlantısından teklif üzerinde dilediğiniz gibi teminat limitlerini değiştirebilirsiniz.

    Teklifi kaydedebiliyor muyum?

    Teklifiniz otomatik olarak kaydedilir ve poliçeleşmeyi bekleyen işler fonsiyonundan ulaşabilirsiniz. Burada dilerseniz teklife kaldığınız yerden devam edebilir ya da poliçeleştirebilirsiniz.

    Kaydettiğim teklifi platformdan e-posta olarak gönderebilir miyim?

    Evet, poliçeleşmeyi bekleyen fonsiyonundan, partajınızdan çalışılmış teklifleri görüntüleyebilir, poliçeleşmeyi bekleyen işler fonksiyonundan teklifi müşterilerinize eposta olarak gönderebilirsiniz.

    Otorizasyona düşen teklifleri nasıl takip edebilirim?

    Herhangi bir teklif otorizasyona düştüyse poliçeleşmeyi bekleyen işler fonksiyonunda listelenen teklifin hemen altında sarı, kırmızı ve yeşil ile otorizasyonlu teklifinizi görebilirsiniz. Kırmızı statü; otorizasyonun reddildiğini, sarı statü teklifin incelendiğini, yeşil statü ise otorizasyonun onaylandığını gösterir. Teklif İşlemleri menüsünden otorizasyona düşmüş teklifler için Mavi’de görüntüleme yapabilirsiniz.

    Seyahat sigortasında birden fazla kişiye poliçe oluşturabilir miyim?

    Evet, birden fazla TCKN’ye aynı anda poliçe oluşturabilirsiniz.

    Poliçe Sorgula menüsü ne işe yarar?

    Poliçe Sorgula menüsü, üretim yapmanıza yardımcı olacak sigortacılık işlemlerini gerçekleştirebileceğiniz menüdür.
    Bu menü ile:
    • Günlük, haftalık, aylık, yıllık veya sizin belirlediğiniz bir tarih aralığına göre poliçelerinizi listeleyebilir,
    • Listeden ürün ismi, poliçe numarası, müşteri ünvanı, müşteri numarası, tanzim tarihi, poliçe başlangıç-bitiş tarihi ve net prim bazında bilgilere tek bakışta erişebilir,
    • Ürün bazında listeyi filtreleyebilir, excel veya pdf olarak indirebilir,
    • Viva’daki gibi poliçeler listesinde dilediğiniz kriterlere göre arama yapabilirsiniz.

    Poliçe İşlemleri ile neler yapabilirim?

    • Poliçe İşlemleri menüsünden poliçe ve bilgilendirme formlarının pdf’lerine tek tıkla erişebilir,
    • Yine poliçe ve bilgilendirme formlarını dilediğiniz e-posta adresine gönderebilir,
    • Tahsilat makbuzu basımı yapabilir.

    Poliçe Görüntüleme menüsü ne işe yarar?

    Poliçe görüntüleme menüsü ile Viva’da poliçe görüntüleme yapabilirsiniz

    Bekleyen İşler menüsü ne işe yarar?

    Bekleyen İşler menüsü ile:
    • Günlük, haftalık, aylık, yıllık veya sizin belirlediğiniz bir tarih aralığına göre tekliflerinizi listeleyebilir,
    • Listeden ürün ismi, teklif numarası, müşteri unvanı, müşteri numarası, tanzim tarihi, poliçe başlangıç-bitiş tarihi ve brüt prim bazında bilgilere tek bakışta erişebilir,
    • Ürün bazında listeyi filtreleyebilir, excel veya pdf olarak indirebilir,
    • Viva’daki gibi poliçeler listesinde dilediğiniz kritere göre arama yapabilirsiniz.

    Teklif işlemleri ile ne yapabilirim?

    • Teklif geçerlilik süresi içerisindeyse teklife kaldığınız yerden devam edebilir ve kolayca satışı tamamlayabilir,
    • Teklif geçerlilik süresi dolduysa aynı bilgilerle yeni teklif alabilir,
    • Eğer ki teklifiniz otorizasyona düştüyse otorizasyon statüsünü yeşil, sarı ve kırmızı ikonlarla takip edebilir,
    • Otorizasyonlu teklifinizi Mavi’de görüntüleyebilir,
    • Otorizasyon onayı verilen teklifleri kolayca satışa döndürebilir,
    • Teklif ve bilgilendirme formlarının pdf’lerine tek tıkla erişebilirsiniz.

  • Zeyil Girişi

    Zeyil işlemleri nasıl yapılacak?

    Zeyil işlerinizi menüsünden hangi zeyil türü ile işlem yapmak istiyorsanız seçerek Viva’dan yapabilirsiniz.

  • Acente Performansı

    Acente Karnesi nedir?

    Acente Karnesi, mevcut ve bir önceki yılın üretim ve hasar rakamlarını branş bazında görebileceğiniz, üretim değişimini takip edebileceğiniz ve dilerseniz excel’e aktarabileceğiniz raporlama fonksiyonudur.

    Üretim Grafiği nedir?

    Üretim Grafiği, bir önceki yıl ve mevcut yılın üretimlerini ürün bazında grafikte görüntülemenizi sağlar. Ayrıca çeyrek bazında hasar prim oranı ve teknik rasyonuzu bu menüden takip edebilirsiniz.

    Detaylı Üretim Listesi nedir?

    Detaylı Üretim Listesi, partajınızdan yaptığınız üretimleri tek bakışta görebileceğiniz, filtreleme ile aylık, günlük ve haftalık veya tercih ettiğiniz tarih aralığında listeleme yapabileceğiniz, listeyi pdf veya excel olarak indirebileceğiniz yeni bir raporlama fonksiyonudur. Detaylı üretim listesi excel’inde poliçenin son durumu, poliçeye konu olan bilgiler, vergi, brüt-net prim, komisyon gibi detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.

    İptal Raporu nedir?

    İptal Raporu, partajınızdan üretilen poliçelerin iptal süreçlerini takip edebileceğiniz rapordur.

  • Hasar İşlemleri

    Hasar işlemleri menüsü ile neleri yapabilirim?

    • Hasar İşlemleri menüsünden açık hasar dosyalarınızın detayına erişebilir,
    • Hasar dosya sorgulama fonksiyonundan arama yapabilir ve hasar dosyanızın açıldığı andan mevcut durumuna kadar bütün durumlarına erişebilir,
    • Dosyalarınıza eksik evrak yükleyebilir,
    • Online hasar ihbarı yapabilirsiniz.

    Hasar Dosyası Görüntüleme menüsü ne işe yarar?

    • Hasar dosyalarınızı statüsüne göre veya aylık, yıllık ve sizin belirlediğiniz bir tarih aralığına göre listeleyebilir,
    • Listeden ürün ismi, poliçe numarası, müşteri ünvanı, müşteri numarası, hasar dosya numarası, tahmini hasar tutarı ve dosya statüsü bazında bilgilere tek bakışta erişebilir,
    • Ürün bazında listeyi filtreleyebilir,
    • Viva’daki gibi dosyalarınızda dilediğiniz kritere göre arama yapabilir,
    • Hasar dosya listesini kolayca pdf veya excel formatında indirebilir,
    • Dosyanın geçmiş, mevcut ve gelecek statülerini tek tıkla kolayca görüntüleyebilir,
    • Eksper ataması yapılmış dosyalarınızın eksper bilgilerine dosya detayından kolayca erişebilirsiniz.

    Hasar Dosya Sorgulama menüsü ne işe yarar?

    • Hasar dosyanızı dilediğiniz kritere göre sorgulayabilir,
    • Listeden ürün ismi, poliçe numarası, müşteri ünvanı, müşteri numarası, hasar dosya numarası, tahmini hasar tutarı ve dosya statüsü bazında bilgilere tek bakışta erişebilir,
    • Dosyanın geçmiş, mevcut ve gelecek statülerini tek tıkla kolayca görüntüleyebilir,
    • Eksper ataması yapılmış dosyalarınızın eksper bilgilerine dosya detayından kolayca erişebilirsiniz.

    Online Hasar İhbarı ile ne yapabilirim?

    • Unikolay üstünden Viva’ya yönlendirme yapılarak hasar ihbarı menüsüne tek tıkla ulaşabilirsiniz.

    Hasar Dosya Sorumlusuyla nasıl görüşme yapabilirim?

    • Unikolay üstünden hasar dosya sorumlusuyla direkt olarak yazışabilir, dosyanız hakkında bilgi alabilirsiniz.

  • Hesabım

    Hesabım menüsünden neler yapabilirim?

    • Dilediğiniz zaman iletişim bilgilerinizi güncelleyebilir,
    • Profil adımından varsayılan kasko teminatlarınızı güncelleyebilir,
    • Kuponlar menüsüne ulaşabilir,
    • Yardım menüsünden destek alabilir,
    • UniKolay’dan çıkış yapabilirsiniz.

    Bilgilerim nasıl güncellenecek?

    Girmiş olduğunuz yeni iletişim bilgisi bağlı olduğunuz müşteri temsilcisi ile paylaşılacak, sizin teyidinizle müşteri temsilciniz acente kartonunuzdaki iletişim bilgilerinin güncellenmesini sağlayacaktır.

Unico Sigorta acentesi olmak ister misiniz?

Yenilikçi ürünleri ve teknolojik çözümleri ile Unico Sigorta ailesinin bir parçası olmak ister misiniz?