Yeni İş Teklifi menüsünden hangi işlemleri yapabilirim?
Yeni İş Teklifi menüsünden Araç, Konut, Sağlık, Kurumsal ve Diğer sigorta ürünleri için hızlı teklif alabilir, satış tamamlayabilir, diğer ürünlere de tek tıkla bu menüden ulaşabilirsiniz.
Hangi ürünlerin hızlı satışını yapabilirim?
Hızlı satışa konu olan ürünler günlük işlemlerinizde en çok kullandığınız; Kasko(423&421), Trafik (408&409), Konut (141), Dask (137) ve Seyahat (554) sigortasıdır.
UniKolay’dan yaptığım üretimlerin komisyonu partajıma yansır mı?
Evet, UniKolay’dan yaptığınız bütün üretimler platforma giriş yaparken kullandığınız kullanıcı adı aracılığıyla takip edilir ve komisyonunuz partajınıza ödenir.
Özel indirim yetkim UniKolay’da da var mı?
Evet, partajınıza özel tanımlanmış indirim ve sürprim yetkileri Viva’daki ile aynı şekilde UniKolay’da da uygulanabilir.
Müşteri temsilcisi indirimi talep ettiğimde teklifin son halini nasıl göreceğim?
Ana sayfada yapılacaklar altında Onaylanan indirimler fonksiyonundan teklifinizi indirimli fiyatıyla görebilir, satışı tamamlayabilirsiniz.
Nakit satış yetkim var, UniKolay’da nakit satış ile işlem yapabilecek miyim?
Evet, nakit yetkinizle UniKolay’da satış yapabilirsiniz. Satış adımlarının sonunda nakit ödeme yetkiniz varsa kredi kartı yanında nakit tahsilat butonunu göreceksiniz, buradan seçiminizi yaparak ilerleyebilirsiniz.
Kasko teklifi aldığımda gördüğüm paket nedir?
Kasko teklifi alırken gördüğünüz paket müşteri ihtiyacına göre genel müdürlük tarafından belirlenmiştir. Dilerseniz paketi kişiselleştir bağlantısından teklif üzerinde dilediğiniz gibi teminat limitlerini değiştirebilirsiniz.
Teklifi kaydedebiliyor muyum?
Teklifiniz otomatik olarak kaydedilir ve poliçeleşmeyi bekleyen işler fonsiyonundan ulaşabilirsiniz. Burada dilerseniz teklife kaldığınız yerden devam edebilir ya da poliçeleştirebilirsiniz.
Kaydettiğim teklifi platformdan e-posta olarak gönderebilir miyim?
Evet, poliçeleşmeyi bekleyen fonsiyonundan, partajınızdan çalışılmış teklifleri görüntüleyebilir, poliçeleşmeyi bekleyen işler fonksiyonundan teklifi müşterilerinize eposta olarak gönderebilirsiniz.
Otorizasyona düşen teklifleri nasıl takip edebilirim?
Herhangi bir teklif otorizasyona düştüyse poliçeleşmeyi bekleyen işler fonksiyonunda listelenen teklifin hemen altında sarı, kırmızı ve yeşil ile otorizasyonlu teklifinizi görebilirsiniz. Kırmızı statü; otorizasyonun reddildiğini, sarı statü teklifin incelendiğini, yeşil statü ise otorizasyonun onaylandığını gösterir. Teklif İşlemleri menüsünden otorizasyona düşmüş teklifler için Mavi’de görüntüleme yapabilirsiniz.
Seyahat sigortasında birden fazla kişiye poliçe oluşturabilir miyim?
Evet, birden fazla TCKN’ye aynı anda poliçe oluşturabilirsiniz.
Poliçe Sorgula menüsü ne işe yarar?
Poliçe Sorgula menüsü, üretim yapmanıza yardımcı olacak sigortacılık işlemlerini gerçekleştirebileceğiniz menüdür.
Bu menü ile:
• Günlük, haftalık, aylık, yıllık veya sizin belirlediğiniz bir tarih aralığına göre poliçelerinizi listeleyebilir,
• Listeden ürün ismi, poliçe numarası, müşteri ünvanı, müşteri numarası, tanzim tarihi, poliçe başlangıç-bitiş tarihi ve net prim bazında bilgilere tek bakışta erişebilir,
• Ürün bazında listeyi filtreleyebilir, excel veya pdf olarak indirebilir,
• Viva’daki gibi poliçeler listesinde dilediğiniz kriterlere göre arama yapabilirsiniz.
Poliçe İşlemleri ile neler yapabilirim?
• Poliçe İşlemleri menüsünden poliçe ve bilgilendirme formlarının pdf’lerine tek tıkla erişebilir,
• Yine poliçe ve bilgilendirme formlarını dilediğiniz e-posta adresine gönderebilir,
• Tahsilat makbuzu basımı yapabilir.
Poliçe Görüntüleme menüsü ne işe yarar?
Poliçe görüntüleme menüsü ile Viva’da poliçe görüntüleme yapabilirsiniz
Bekleyen İşler menüsü ne işe yarar?
Bekleyen İşler menüsü ile:
• Günlük, haftalık, aylık, yıllık veya sizin belirlediğiniz bir tarih aralığına göre tekliflerinizi listeleyebilir,
• Listeden ürün ismi, teklif numarası, müşteri unvanı, müşteri numarası, tanzim tarihi, poliçe başlangıç-bitiş tarihi ve brüt prim bazında bilgilere tek bakışta erişebilir,
• Ürün bazında listeyi filtreleyebilir, excel veya pdf olarak indirebilir,
• Viva’daki gibi poliçeler listesinde dilediğiniz kritere göre arama yapabilirsiniz.
Teklif işlemleri ile ne yapabilirim?
• Teklif geçerlilik süresi içerisindeyse teklife kaldığınız yerden devam edebilir ve kolayca satışı tamamlayabilir,
• Teklif geçerlilik süresi dolduysa aynı bilgilerle yeni teklif alabilir,
• Eğer ki teklifiniz otorizasyona düştüyse otorizasyon statüsünü yeşil, sarı ve kırmızı ikonlarla takip edebilir,
• Otorizasyonlu teklifinizi Mavi’de görüntüleyebilir,
• Otorizasyon onayı verilen teklifleri kolayca satışa döndürebilir,
• Teklif ve bilgilendirme formlarının pdf’lerine tek tıkla erişebilirsiniz.