Online Sigorta Acentesi

UNIKOLAY
UniKolay ile sigortacılık artık parmak şıklatmak kadar kolay!

UNIKOLAY’A GİRİŞ

UNIKOLAY
UniKolay ile sigortacılık artık parmak şıklatmak kadar kolay!

UNIKOLAY’A GİRİŞ

UniKolay Nedir?

Hızlı İşlem Platformu olarak tanıdığınız dijital satış ekranlarımız zengin fonksiyonalitesi ve güçlü raporlama altyapısıyla hayatına artık UniKolay – Dijital Acente Platformu olarak devam ediyor!


UniKolay ile sigortacılık artık parmak şıklatmak kadar kolay!

UniKolay’a giriş yapmak tıklayın.




Hızlı Satış Ekranları ile Daha Kolay Üretim
Hızlı satış ekranları ile en çok kullandığınız ürünlerde dakikalar içerisinde satış yapabilirsiniz.
Yeni satış fırsatları
Müşterilerinizin doğum günleri UniKolay ile takip edebilir, yeni satış fırsatları yaratabilirsiniz.
Tek Bir Platformdan Tüm Sigortacılık İşlemlerine Erişim
UniKolay ile Mavi ve Viva’ya tek şifre ile giriş yaparsınız, bir daha Mavi ve Viva’yı açmanıza gerek kalmaz.
Kolay yenileme takibi
Yenileme listesiyle portföyünüzdeki poliçeleri eksiksiz takip edebilir, tek tıkla teklifinizi çalışabilirsiniz.
Etkin performans yönetimi
Yeni performans raporları ile branş bazında üretim, hasar/prim, teknik rasyo bilgilerinizi takip edebilirsiniz.
Efektif iş takibi
Günlük operasyonel işlerinizi tek bakışta görebilir ve takibini kolaylıkla yapabilirsiniz.
Detaylı raporlama hizmetleri
Partajınıza ait üretimleri, zeyilleri, iptalleri ve tahsilatsızlıklarınızı detaylı olarak görüntüleyebilirsiniz.
Mobil Erişim ile 7/24 Sigortacılık
Zaman ve mekan fark etmeksizin, ister bilgisayarınızdan, ister mobil cihazınızdan UniKolay’a erişebilirsiniz.

Sıkça Sorulanlar

  • Genel

    UniKolay nedir?

    UniKolay, günlük operasyonel işlerinizi yapabileceğiniz web tabanlı dijital acente platformudur. Merkezine acenteyi alır. Acenteye bağlı dijital kollar geliştirir. Bu dijital kollar acenteye daha hızlı ve daha kolay kazanması için yardımcı olur.

    UniKolay’da IP kısıtı var mı?

    Statik ip’niz haricindeki bir ip’den UniKolay’a erişebilir, sadece satış yapamazsınız.

    UniKolay’a nasıl giriş nasıl yapılır?

    Unicosigorta.com.tr anasayfasında sağ üst köşede bulunan Kullanıcı Girişi menüsünden kolayca giriş yapabilirsiniz.

    UniKolay’a giriş yaparken istenen kullanıcı adı ve şifreyi nasıl alabilirim?

    UniKolay’a giriş yaparken sizden istenen kullanıcı adı ve şifre, Mavi ve Viva’da kullandığınız kullanıcı adı ve şifreyle aynıdır.

    Şifremi unuttum, ne yapacağım?

    UniKolay giriş sayfasında bulunan şifremi unuttum bağlantısından kayıtlı e-posta adresinize yeni şifrenizi talep edebilirsiniz.

    Hoş geldin Turu nedir?

    Hoş geldin turu UniKolay ekranlarını size hızlıca tanıtmak için tasarlanmış kısa bilgilerdir. Turu UniKolay ekranlarına ilk defa girdiğinizde sadece 1 kere görürsünüz.

  • Anasayfa

    Üzerimdeki İşler nedir?

    Üzerimdeki işler takip ettiğiniz otorizasyonları görüntülemenizi sağlar. AHM ekibinden takip ettiğiniz işler tekrar size atandığında bu menüde görürsünüz.

    Beklediğim İşler nedir?

    Beklediğim işler menüsü AHM’den yanıt beklediğiniz işleri görüntülemenizi sağlar.

    Sonuçlanan İşler nedir?

    Sonuçlanan işler, son 1 ay içerisinde AHM ile takip ettiğiniz ve sonuçlanmış işleri görüntülemenizi sağlar.

    Anasayfada görünen zarf nedir?

    Zarf güncel duyuruların yayınlandığı menüdür. Yayınlanmış ve henüz okumadığınız bir duyuru varsa menüde okunmamış duyuruları bold ile görebilirsiniz.

    Yenilemelerim nedir?

    Yenilemelerim menüsü son 1 ay içerisinde vadesi gelecek yenileme işlerinizin adedini gösterir. Bu menüden yenileme tekliflerinizi tek tıkla çalışabilir, müşterilerinizle eposta gönderebilir, yenileme poliçelerinizi kolaylıkla oluşturabilirsiniz.

    Doğum günleri nedir?

    Doğum günleri menüsü ile partajınızdan yaptığınız üretimlere ait müşterilerinizin doğumgünlerini takip edebilr, bu sayede onlarla doğum günlerini kutlamak üzere iletişime geçebilirsiniz.

    Acente Destek ve İletişim menüsü ne işe yarar?

    Acente Destek ve İletişim menüsü, partajınıza ait sık kullandığınız kişilerin isimleri ve iletişim bilgilerine hızlıca erişmenizi sağlar.

  • Yenilemeler

    Yenilemeler listesi ile neleri görebilirim?

    • Vadesi gelen yenilemelerinizi geçtiğimiz hafta, bugün, gelecek hafta ve bu ay filtresi veya sizin belirlediğiniz bir tarih aralığına göre listeleyebilir,
    • Listeden ürün ismi, teklif numarası, müşteri ünvanı, müşteri numarası, poliçe başlangıç-bitiş tarihi ve net prim bazında bilgilere tek bakışta erişebilir,
    • Ürün bazında listeyi filtreleyebilir,
    • Viva’daki gibi poliçeler listesinde dilediğiniz kritere göre arama yapabilirsiniz.

    Yenileme işlemleri ile ne yapabilirim?

    • Yenileme tekliflerinizi tek tıkla Yenileme İşlemleri menüsünden oluşturabilir,
    • Oluşan teklifi kolayca satışa çevirebilir,
    • Eğerki teklifiniz otorizasyona düştüyse otorizasyon statüsünü yeşil, sarı ve kırmızı ikonlarla takip edebilir,
    • Otorizasyon onayı verilen teklifleri kolayca satışa döndürebilir,
    • Verdiğiniz yenileme tekliflerine Teklifler menüsünden görüntüleyebilir,
    • Yenilemediğiniz teklifler için sonuç kodu girerek, bize geri bildirim verebilir ve ürünü geliştirmemize yardımcı olabilirsiniz.

  • Teklif Girişi

    Teklif girişi menüsünden hangi işlemleri yapabilirim?

    Teklif girişi menüsünden Kasko, UniKasko, Trafik, Konut, İlk Ateş, Dask ve Seyahat ürünlerinde hızlı teklif alabilir, satış tamamlayabilir, diğer ürünlere de tek tıkla bu menüden ulaşabilirsiniz.

    Hangi ürünlerin hızlı satışını yapabilirim?

    Hızlı satışa konu olan ürünler günlük işlemlerinizde en çok kullandığınız; Kasko(423&421), UniKasko(444), Trafik (408&409), Konut (141), Eşya (120), Dask (137) ve Seyahat (554) sigortasıdır.

    UniKolay’dan yaptığım üretimlerin komisyonu partajıma yansır mı?

    Evet, UniKolay’dan yaptığınız bütün üretimler platforma giriş yaparken kullandığınız kullanıcı adı aracılığıyla takip edilir ve komisyonunuz partajınıza ödenir.

    Özel indirim yetkim UniKolay’da da var mı?

    Evet, partajınıza özel tanımlanmış indirim ve sürprim yetkileri Viva’daki ile aynı şekilde UniKolay’da da uygulanabilir.

    Müşteri temsilcisi indirimi talep ettiğimde teklifin son halini nasıl göreceğim?

    Müşteri temsilcisi indirim yaptıktan sonra tekliflerim menüsünü yenilediğiniz taktirde teklifiniz indirimli fiyatıyla görebilir, satışı tamamlayabilirsiniz.

    Nakit satış yetkim var, UniKolay’da nakit satış ile işlem yapabilecek miyim?

    Evet, nakit yetkinizle UniKolay’da satış yapabilirsiniz. Satış adımlarının sonunda nakit ödeme yetkiniz varsa kredi kartı yanında nakit tahsilat butonunu göreceksiniz, buradan seçiminizi yaparak ilerleyebilirsiniz.

    Kasko teklifi aldığımda gördüğüm paket nedir?

    Kasko teklifi alırken gördüğünüz paket müşteri ihtiyacına göre genel müdürlük tarafından belirlenmiştir. Dilerseniz paketi kişiselleştir bağlantısından teklif üzerinde dilediğiniz gibi teminat limitlerini değiştirebilirsiniz.

    Teklifi kaydet ne işe yarar?

    Teklifi kaydet bağlantısı kolayca teklif numarasını görebilmenizi sağlar. Aynı zamanda aldığınız teklif, Teklifler menüsünde de görünecektir.

    Kaydettiğim teklifi platformdan e-posta olarak gönderebilir miyim?

    Evet, Teklif Görüntüle menüsünden partajınızdan çalışılmış teklifleri görüntüleyebilir, Teklif İşlemleri menüsünden teklifi müşterilerinize eposta olarak gönderebilirsiniz.

    Otorizasyona düşen teklifleri nasıl takip edebilirim?

    Herhangi bir teklif otorizasyona düştüyse Teklif Görüntüle menüsünde listelenen teklifin hemen altında sarı, kırmızı ve yeşil ile otorizasyonlu teklifinizi görebilirsiniz. Kırmızı statü; otorizasyonun red edildiğini, sarı statü teklifin incelendiğini, yeşil statü ise otorizasyonun onaylandığını gösterir. Teklif İşlemleri menüsünden otorizasyona düşmüş teklifler için Mavi’de görüntüleme yapabilirsiniz.

    Seyahat sigortasında birden fazla kişiye poliçe oluşturabilir miyim?

    Evet, birden fazla TCKN’ye aynı anda poliçe oluşturabilirsiniz.

    Poliçe Sorgula menüsü ne işe yarar?

    Poliçe Sorgula menüsü, üretim yapmanıza yardımcı olacak sigortacılık işlemlerini gerçekleştirebileceğiniz menüdür.
    Bu menü ile:
    • Günlük, haftalık, aylık, yıllık veya sizin belirlediğiniz bir tarih aralığına göre poliçelerinizi listeleyebilir,
    • Listeden ürün ismi, poliçe numarası, müşteri ünvanı, müşteri numarası, tanzim tarihi, poliçe başlangıç-bitiş tarihi ve net prim bazında bilgilere tek bakışta erişebilir,
    • Ürün bazında listeyi filtreleyebilir, excel&pdf export yapabilir,
    • Viva’daki gibi poliçeler listesinde dilediğiniz kritere göre arama yapabilirsiniz.

    Poliçe İşlemleri ile neler yapabilirim?

    • Poliçe İşlemleri menüsünden poliçe ve bilgilendirme formlarının pdf’lerine tek tıkla erişebilir,
    • Yine poliçe ve bilgilendirme formlarını dilediğiniz e-posta adresine gönderebilir,
    • Tahsilat makbuzu basımı yapabilir,
    • Poliçe UniKasko ise tahsilat için yeni kredi kartı kaydedebilir, kayıtlı kartları görüntüleyebilir, iptal talebi gönderebilirsiniz.

    Poliçe Görüntüleme menüsü ne işe yarar?

    Poliçe görüntüleme menüsü ile Viva’da poliçe görüntüleme yapabilirsiniz.

    Teklif Sorgulama menüsü ne işe yarar?

    Teklif sorgulama menüsü ile:
    • Günlük, haftalık, aylık, yıllık veya sizin belirlediğiniz bir tarih aralığına göre tekliflerinizi listeleyebilir,
    • Listeden ürün ismi, teklif numarası, müşteri ünvanı, müşteri numarası, tanzim tarihi, poliçe başlangıç-bitiş tarihi ve brüt prim bazında bilgilere tek bakışta erişebilir,
    • Ürün bazında listeyi filtreleyebilir, excel&pdf export yapabilir,
    • Viva’daki gibi poliçeler listesinde dilediğiniz kritere göre arama yapabilirsiniz.

    Teklif işlemleri ile ne yapabilirim?

    • Teklif geçerlilik süresi içerisindeyse teklife kaldığınız yerden devam edebilir ve kolayca satışı tamamlayabilir,
    • Teklif geçerlilik süresi dolduysa aynı bilgilerle yeni teklif alabilir,
    • Eğerki teklifiniz otorizasyona düştüyse otorizasyon statüsünü yeşil, sarı ve kırmızı ikonlarla takip edebilir,
    • Otorizasyonlu teklifinizi Mavi’de görüntüleyebilir,
    • Otorizasyon onayı verilen teklifleri kolayca satışa döndürebilir,
    • Teklif ve bilgilendirme formlarının pdf’lerine tek tıkla erişebilirsiniz.

  • Zeyil Girişi

    Zeyil işlemleri nasıl yapılacak?

    Zeyil işlerinizi Zeyil Girişi menüsünden hangi zeyil türü ile işlem yapmak istiyorsanız seçerek Viva’dan yapabilirsiniz.

  • Acente Performansı

    Acente Karnesi nedir?

    Acente Karnesi, mevcut ve bir önceki yılın üretim ve hasar rakamlarını branş bazında görebileceğiniz, üretim değişimini takip edebileceğiniz ve dilerseniz excel’e export alabileceğiniz yeni bir raporlama fonksiyonudur.

    Üretim Grafiği nedir?

    Üretim Grafiği, bir önceki yıl ve mevcut yılın üretimlerini ürün bazında grafikte görüntülemenizi sağlar. Ayrıca çeyrek bazında hasar prim oranı ve teknik rasyonuzu bu menüden takip edebilirsiniz.

    Detaylı Üretim Listesi nedir?

    Detaylı Üretim Listesi, partajınızdan yaptığınız üretimleri tek bakışta görebileceğiniz, filtreleme ile aylık, günlük ve haftalık veya tercih ettiğiniz tarih aralığında listeleme yapabileceğiniz, listeyi pdf veya excel download edebileceğiniz yeni bir raporlama fonksiyonudur. Detaylı üretim listesi excel’inde poliçenin son durumu, poliçeye konu olan bilgiler, vergi, brüt-net prim, komisyon gibi detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.

    İptal Raporu nedir?

    İptal Raporu, partajınızdan üretilen poliçelerin iptal süreçlerini takip edebileceğiniz rapordur.

    UniKasko Tahsilat Raporu nedir?

    UniKasko Tahsilat Raporu, partajınızdan satılan UniKaskoların tahsilat, tahsilatsızlık durumlarını takip edebileceğiniz, poliçe tahsilatsızsa kaçıncı günde olduğunu görebileceğiniz ve müşteriye tahsilatsızlığıyla ilgili yapılan bilgilendirmeleri takip edebileceğiniz bir rapordur.

  • Hasar İşlemleri

    Hasar işlemleri menüsü ile neleri yapabilirim?

    • Hasar İşlemleri menüsünden açık hasar dosyalarınızın detayına erişebilir,
    • Hasar dosya sorgulama fonksiyonundan arama yapabilir ve hasar dosyanızın açıldığı andan mevcut durumuna kadar bütün durumlarına erişebilir,
    • Dosyalarınıza eksik evrak yükleyebilir,
    • Online hasar ihbarı yapabilirsiniz.

    Hasar Dosyası Görüntüleme menüsü ne işe yarar?

    • Hasar dosyalarınızı statüsüne göre veya aylık, yıllık ve sizin belirlediğiniz bir tarih aralığına göre listeleyebilir,
    • Listeden ürün ismi, poliçe numarası, müşteri ünvanı, müşteri numarası, hasar dosya numarası, tahmini hasar tutarı ve dosya statüsü bazında bilgilere tek bakışta erişebilir,
    • Ürün bazında listeyi filtreleyebilir,
    • Viva’daki gibi dosyalarınızda dilediğiniz kritere göre arama yapabilir,
    • Hasar dosya listesini kolayca pdf veya excel formatında indirebilir,
    • Dosyanın geçmiş, mevcut ve gelecek statülerini tek tıkla kolayca görüntüleyebilir,
    • Eksper ataması yapılmış dosyalarınızın eksper bilgilerine dosya detayından kolayca erişebilirsiniz.

    Hasar Dosya Sorgulama menüsü ne işe yarar?

    • Hasar dosyanızı dilediğiniz kritere göre sorgulayabilir,
    • Listeden ürün ismi, poliçe numarası, müşteri ünvanı, müşteri numarası, hasar dosya numarası, tahmini hasar tutarı ve dosya statüsü bazında bilgilere tek bakışta erişebilir,
    • Dosyanın geçmiş, mevcut ve gelecek statülerini tek tıkla kolayca görüntüleyebilir,
    • Eksper ataması yapılmış dosyalarınızın eksper bilgilerine dosya detayından kolayca erişebilirsiniz.

    Online Hasar İhbarı ile ne yapabilirim?

    • Viva’da yer alan online hasar ihbarı menüsüne tek tıkla ulaşabilirsiniz.

  • Diğer İşlemler

    Diğer İşlemler menüsü ne işe yarar?

    Diğer İşlemler menüsü ile günlük operasyonel işlerinizde ihtiyacınız olan bütün menülere tek tıkla ulaşabilir, ilgili menüde işleminizi kolayca halledebilirsiniz.

  • Hesabım

    Hesabım menüsünden neler yapabilirim?

    • Dilediğiniz zaman iletişim bilgilerinizi güncelleyebilir,
    • Yardım menüsünden sıkça sorulanlara erişebilir,
    • Müşterilerinizin doğum günlerini takip edebilir,
    • Kuponlar menüsüne ulaşabilir,
    • UniKolay’dan çıkış yapabilirsiniz.

    Bilgilerim nasıl güncellenecek?

    Girmiş olduğunuz yeni iletişim bilgisi bağlı olduğunuz müşteri temsilcisi ile paylaşılacak, sizin teyidinizle müşteri temsilciniz acente kartonunuzdaki iletişim bilgilerinin güncellenmesini sağlayacaktır.

    Kuponlar menüsü nedir, ne işe yarar?

    Kuponlar menüsü aracılığıyla müşterilerinize özel tasarlanan kampanyalara erişebilir, bu kupon kodlarını onlara kodları hediye ederek onları dijital platformda işlem yapmaya teşvik edebilir, kendinize yeni kampanyalar tasarlayabilirsiniz.

    Kuponlar menüsüyle neler yapabilirim?

    • Size genel müdürlük tarafından atanan kuponları müşterilerinize dağıtabilir,
    • Kupon kodlarını basabilir, sms veya e-posta gönderebilir,
    • Size atanan kupon kodları tükendiyse aynı kampanya veya sizin tasarlayacağınız bir kampanya için genel müdürlükten kampanya talebinde bulunabilir,
    • Eğer ki kuponu verdiğiniz kişi başka bir acentenin müşterisi değilse veya sizin müşteriniz ise kupon kodlarını müşterilerinizin kullanması halinde poliçe satışından komisyonun tamamına sahip olabilirsiniz.

UniKolay ile sigortacılık artık parmak şıklatmak kadar kolay olacak!

Unico Sigorta acentesi olmak ister misiniz?

Yenilikçi ürünleri ve teknolojik çözümleri ile Unico Sigorta ailesinin bir parçası olmak ister misiniz?