Arama:

Güçlü İletişim Anlayışıyla Acenteleriyle Bir Araya Gelen Unico Sigorta’nın Yeni Buluşma Noktası Adana Oldu!

Unico Sigorta, Türkiye’nin dört bir yanında düzenlediği “Acente İletişim Günleri” ile acente iletişimini güçlendirmeye devam ediyor. “Güçlü İletişim, Sürekli Gelişim” mottosuyla hayata geçirilen etkinliklerin yeni durağı bu kez Adana oldu.

Sigortacılık alanında yıllara dayanan deneyimi ve güvenilir hizmet anlayışıyla sektörde sağlam bir yer edinen Unico Sigorta, sektördeki güçlü konumunu acenteleri ile kurduğu sıcak ve samimi bağlarla da pekiştiriyor. Unico Sigorta, Adana, Mersin, Hatay, Elazığ, Gaziantep, Van, Mardin, Şanlıurfa gibi 12 farklı ilden gelen acentelerin katılımıyla gerçekleştirdiği “Acente İletişim Günleri” kapsamında Genel Müdürlük kadrosundaki yöneticilerle acenteleri aynı çatı altında buluşturdu.

Unico Sigorta Temmuz 2024’ten bu yana Türkiye’nin farklı şehirlerinde düzenlediği etkinliklerde acenteleri ile birebir iletişim kurarak karşılıklı bilgi alışverişi ve yeni işbirliği fırsatlarını değerlendirme imkanı yaratıyor. Sektörel değerlendirmeler ve ortak hedefler doğrultusunda iş birliklerinin güçlendirilmesini amaçlayan bu etkinlikler, sigortacılığın geleceğine yön veren önemli bir buluşma platformu niteliği taşıyor.

Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler, Unico Sigorta’nın sürdürülebilir büyümesi ve iş ortakları ile iletişimin güçlendirilmesi için değerli bir fırsat olarak gördükleri etkinlikle ilgili şu ifadelerde bulundu:
“Acente İletişim Günleri’ni hayata geçirirken hedefimiz sadece sahada daha güçlü bağlar kurmak değil, aynı zamanda iş birliklerimizi daha sürdürülebilir bir zemine taşımaktı. Adana’da düzenlediğimiz bu etkinlikte, farklı şehirlerden gelen acentelerimizle buluşup onların görüşlerini dinlemek, beklentilerini anlamak ve birlikte daha güçlü adımlar atmak bizler için çok değerliydi. Genel müdürlüğün farklı departmanlarındaki yöneticilerimizle, acentelerimizi bir araya getirerek doğrudan iletişim kurma imkânı sunuyor, aynı zamanda bilgi alışverişini teşvik ediyoruz. ‘Güçlü İletişim, Sürekli Gelişim’ anlayışımızla, sürdürülebilir başarı yolunda birlikte ilerlemeye devam edeceğiz.”

Yeni Ofis Katıyla Unico Sigorta Bir Kat Daha Büyüdü!

Sigorta sektörünün öncü şirketlerinden Unico Sigorta, çalışanlarına daha iyi bir fiziki çalışma ortamı sunmak ve büyüyen ekiplerine modern alanlar yaratmak amacıyla mevcutta faaliyet gösterdiği ofis alanlarına 1 kat daha dâhil ediyor.


Yenilikçi sigortacılık ürün ve hizmetleri sunarak sürdürülebilir büyümeye hizmet eden Unico Sigorta Göztepe Nidakule İş Merkezinde yer alan 3 katlı Genel Müdürlük ofisine 1 kat daha ekleyerek şirketin büyüyen ekiplerine daha rahat ve modern bir çalışma ortamı sunmaya başladı.
İnsana ve Teknolojiye Yatırım Yapıyoruz
Sadece fiziksel alanlara değil, teknolojik altyapı ve insan kaynağı yatırımlarıyla da geleceğe hazırlanan Unico Sigorta, 2025 yılı bütçesinin büyük kısmını teknolojik yatırımlara ve personel giderlerine ayırarak hem dijital dönüşümünü hızlandırmayı hem de çalışan memnuniyetini en üst seviyeye taşımayı hedefliyor.

Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler konuya ilişkin yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: “Son bir yılda hem sektördeki varlığımızı güçlendirdik hem de çalışan ailemizi genişlettik. İstikrarlı büyümemiz iş yapış şeklimize ve hizmet kalitemize de doğrudan yansıyor. Yeni ofis alanımız ile çalışanlarımıza daha konforlu, verimli ve yaratıcı bir çalışma ortamı sunmayı amaçlıyoruz. Ayrıca, ekiplerin fiziksel olarak birbirine yakın olmasını sağlayarak iş birliğini ve iletişimi de güçlendiriyoruz. Her zaman önceliğimiz olarak gördüğümüz çalışan memnuniyeti sağlama ve verimliliğimizi artırma hedefiyle bu yıl genel gider bütçemizin %42’lik kısmını personel giderlerine ayırdık.”

Teknolojiye 360 Milyon TL Yatırım Yapıyoruz: Altyapımızı Geleceğe Hazırlıyoruz

Güzeler, 2025 yılı için yaklaşık 360 Milyon TL’lik teknoloji yatırımı planladıklarını belirterek şu değerlendirmelerde bulundu: “Teknolojik altyapımızı geleceğe hazırlarken, dijitalleşme yolculuğumuzu bütünsel bir bakış açısıyla ele alıyoruz. Yalnızca sistemlerimizi güncellemekle kalmıyor, çalışanlarımızın ve acentelerimizin iş süreçlerindeki verimliliği artıracak, daha verimli ve kullanıcı dostu deneyimler sunacak çözümler geliştiriyoruz. Aynı zamanda, temel sigortacılık sisteminde hayata geçirilecek dönüşüm ile altyapımız daha hızlı ve entegre hale getirip; iş ortaklarımız için geliştirilen yeni ve kullanıcı dostu ara yüzler, iş süreçlerini sadeleştirerek operasyonel gücümüzü de destekleyecek. Sadece bugünün yetkinliklerine değil, geleceğin beklentilerine de yanıt vermek için hazırlanıyoruz. Geliştirmeler yıl içinde kullanıcılara yansımaya başlayacak.”

Yapılan yatırımların etkilerinin 2025 yılı içinde hissedilmeye başlanması bekleniyor. Unico Sigorta, sigorta sektörüne yenilikçi yaklaşımları ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla katkı sağlamaya devam ederken, çalışanlarına sunduğu olanaklarla da fark yaratmaya devam edecek.

Unico Sigorta’dan Müşteri Deneyimi Alanında Önemli Bir Adım

Unico Sigorta, Sürekli Gelişim teması doğrultusunda müşteri odaklı dönüşüm yolculuğunda önemli bir adım attı ve Müşteri Deneyimi Bölümü’nü kurdu.

Müşteri Deneyimi bölümünün temel önceliklerini; müşteri odaklı kültürü tüm organizasyon genelinde benimsetmek, müşterileri ile yalın ve şeffaf iletişim kurmak, erişilebilirliği ve ulaşılabilirliği sağlamak, alınan görüşler doğrultusunda hizmetleri ve ürünleri iyileştirmek olarak tanımlayan Unico Sigorta, bu sayede müşteriyi en uygun çözüme ulaştıracak.

Müşterilerini sadece dinleyen değil, aynı zamanda onlardan öğrenen, aksiyon alan ve sonuçlarını ölçümleyerek takip eden yaşayan bir döngü kurmayı hedefleyen Unico Sigorta, bu geri bildirimler doğrultusunda sunduğu hizmetleri sürekli iyileştirmeyi ve müşteri deneyimini en üst seviyeye taşımayı hedefliyor.

Sigortalıları dinleyip anlayarak onların ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmayı hedeflediklerini belirten Unico Sigorta Strateji ve İş Geliştirme Direktörü Birol Balık sözlerine şöyle devam etti: “Müşteri taleplerini, hızlı ve etkin bir şekilde çözümle sonuçlandırmak bizim en önemli sorumluluklarımızdan biri. Stratejik iş planımızı oluştururken daha önce de belirttiğimiz gibi pek çok kez “Sürekli Gelişim” temasının altını çizdik. Ürün ve hizmet bakımından gelişmenin sırrının da müşterilerin yaşadığı deneyime kulak vermek olduğunu düşünüyoruz. Onların fikirlerinin ve geri bildirimlerinin önemini anlamak, sürekli öğrenmenin ve iyileştirme alanlarının belirlenmesinin bir yolu olarak görmek çok kıymetli. Unico Sigorta ailesi olarak, her geri bildirimin, daha iyiye gitmek ve harekete geçmek için bir şans olduğuna inanıyor ve bu fırsatları her zaman değerlendiriyoruz. Bu süreç, bizim için sadece bir başlangıç; daha iyi bir müşteri deneyimi için atacağımız her adım, her bir sigortalımızın sesini duymamıza bağlı.”

Unico Sigorta, Gönül Mutfağı ile Okul Çağındaki Çocukların Sağlıklı Gıdaya Erişimine Katkıda Bulunuyor!

Çocuklarımız Geleceğimizin Sigortası

Hatay İskenderun Mevlâna İlkokulu’nda 500, Kadınana İlkokulu’nda ise 300 öğrenci kapasiteli 2 yemekhanenin yapımına destek olan Unico Sigorta, çocukları her gün sağlıklı yemekle buluşturmak için Gönül Mutfağı ile başlattığı projeyi hayata geçirdi. Okul açılışları, 18 Mart 2025 tarihinde, Unico Sigorta CEO’su Ender Güzeler ve Ebru Baybara Demir katılımı ile yapıldı.

Dünyaca tanınan sosyal girişimci ve şef Ebru Baybara Demir’in öncülüğünde faaliyet gösteren “Gönül Mutfağı” ile güçlerini birleştiren Unico Sigorta, deprem bölgesindeki çocukların beslenmesine katkı sağlamanın önemine dikkat çekiyor. Bu anlamlı projeyle, Hatay İskenderun’da okul çağındaki 800 çocuğa sıcak ve sağlıklı yemek imkânı sunuyor.

Topluma fayda sağlama, sürdürülebilir ve etkili çözümler sunmayı benimseyen Unico Sigorta, ülkemizde yaşanan depremin ardından, ihtiyaçların halen devam ettiği bölgelerde toplumsal birliktelik ve destek anlayışıyla çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda depremin etkilerini en yüksek oranda hisseden bölgelerden biri olan İskenderun’da okul çağındaki çocukların sağlıklı beslenmesine katkı sağlamak amacıyla yeni bir projeyi hayata geçirerek farkındalık hareketine başladı. Bu farkındalıkla birlikte, gönüllü çalışmalarıyla tanınan ve toplumsal destek konusunda büyük bir tutkusu olan Şef Ebru Baybara Demir liderliğinde, afet bölgesindeki çocuklara sıcak ve sağlıklı yemekler sunmayı hedefleyen “Gönül Mutfağı Geleceğin Sofralarını Kuruyor” sosyal sorumluluk projesiyle yolları kesişti. Unico Sigorta, bu projeye katkıda bulunarak, çocukların sağlıklı beslenme rutinlerini iyileştirmeyi amaçlıyor.

18 Mart tarihinde iki okulda da ayrı olarak yapılan açılış törenlerine Ebru Baybara Demir, Unico Sigorta CEO’su Ender Güzeler, gönüllü Unico Sigorta çalışanları ve okul yöneticileri de katıldı. Açılış töreninin ardından gönüllü Unico Sigorta çalışanları çocuklara yemek servisi yaparak hediyeler dağıttı.

Çocuklarımızın umutlarını yeşertmek, onlara sağlıklı bir gelecek sunmak için kolları sıvadık

Geleceğimizi emanet edeceğimiz çocuklara sağlıklı beslenme imkânı sunmanın temel toplumsal sorumlulukları olduğunu vurgulayan Unico Sigorta CEO’su Ender Güzeler sözlerine şöyle devam etti:
“Unico Sigorta olarak ülkemizin geleceğini çocuklarımız olarak görüyor, ‘Gönül Mutfağı Geleceğin Sofralarını Kuruyor Projesi’ne’ destek vererek yaptırdığımız yemekhaneler aracılığıyla ilkokul çağındaki çocuklarımızın beslenme ihtiyacına katkıda bulunuyoruz.
Bizlerle aynı duyarlılığı paylaşan Ebru Baybara Demir ve Gönül Mutfağı ile yollarımızın kesişmesinin ardından, onların özverili çalışmaları ve sürdürülebilir beslenme konusundaki deneyimleri sayesinde, deprem bölgesindeki çocuklara sadece bir öğün değil, umut ve dayanışma da sunmayı hedefledik.”

Dayanışma ve İyilikle Başlayan Her Hareket Karşılığını Bulur…
İyi beslenmenin her çocuğun hakkı olduğundan bahseden Güzeler çocuklarımızın gerek zihinsel gerek fiziksel gelişimleri için elimizden geleni yapmakla sorumluyuz diyerek konuşmasını sürdürdü:
“2024-2025 eğitim öğretim yılı, 2. dönemi itibarıyla 800 çocuğumuzu okullarındaki yemekhanelerde her gün sıcak ve sağlıklı yemek ile buluşturuyoruz. Bu değerli projenin, sadece bugün değil, gelecekte de çocuklarımızın sağlıklı ve güvenli bir yaşam sürdürebilmesi için bir örnek oluşturmasını diliyoruz. Dayanışma ve iyilikle büyüyen bu hareketin, daha geniş kitlelere ulaşarak yaygınlaşması, daha fazla çocuğumuzun beslenmesine katkı sağlaması ve böylece ülkemizin geleceğini güçlendirmesi en büyük temennimiz. Çünkü biliyoruz ki, sağlıklı beslenen her çocuk, güçlü ve umut dolu bir geleceğin temel taşıdır.’’

Gönül Mutfağı Geleceğin Sofralarını Kuruyor…
Projenin detayları hakkında konuşan Şef Ebru Baybara Demir ise 6 Şubat 2023’ten bu yana gönüllülerimizle beraber İskenderun’da “Gönül Mutfağı” çatısı altında sıcak yemek dağıtımı başta olmak üzere mevcut ihtiyaçlar karşısında çözümün bir parçası olmak için çalışmaya devam ettiklerinden bahsetti ve sözlerine şöyle devam etti:
“Gastronominin iyileştirici gücünün en önemli kanıtlarından biri olan Gönül Mutfağı’nda artık odak noktamız okul çağındaki çocuklar. ‘Gönül Mutfağı Geleceğin Sofralarını Kuruyor’ projesi okul çocuklarımıza sıcak yemek sağlarken aynı zamanda bölgede yaşayan 50 kadınımıza da istihdam olanağı sundu.
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Millî Eğitim Bakanlığı, Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü, İskenderun İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, İskenderun Kaymakamlığı’nın destek ve iş birlikleriyle hayata geçen bu projeye Unico Sigorta’nın katkısından ötürü büyük mutluluk duyuyoruz. Hedefimiz daha çok okula ve öğrenciye ulaşmak.”

Unico Sigorta, Başarılı Acenteleri ile Rio Karnavalı’nda Buluştu

Unico Sigorta, 2024 yılı satış kampanyasında en yüksek başarıyı elde eden acentelerini ödüllendirmek için özel olarak düzenlediği Arjantin ve Brezilya turunu tamamladı. Kazanan acenteler, bu benzersiz seyahatle Güney Amerika’nın büyüleyici atmosferinde unutulmaz bir deneyim yaşama fırsatı yakaladı.


Unico Sigorta, değişen ihtiyaçlara uygun hızlı çözümler sunarak büyümesini sürdürürken, acenteleriyle kurduğu etkin iletişimle onların başarılarını her adımda desteklemeye devam ediyor. 2024 yılının 2. yarısında Unico Sigorta’nın Platin, Altın ve Gümüş segmentlerine yönelik düzenlenen satış kampanyasında başarılı olan acentelere özel, 24 Şubat – 3 Mart 2025 tarihleri arasında Arjantin ve Brezilya’da benzersiz bir seyahat düzenledi. 33 katılımcıyla düzenlenen tur kapsamında acenteler Buenos Aires’in gizemli sokaklarında tarihin izlerini keşfederken, Iguazu Şelalesi’nde yapılan Macuco Safari ile doğanın gücünün ve ihtişamının büyüsüne kapıldılar. Seyahatin devamında Corcovado ve Sugar Loaf gibi dünyaca ünlü noktalarda ikonik turlara katılarak unutulmaz anılar biriktiren katılımcılar ayrıca, dünyanın en büyük ve en renkli karnavalı olarak bilinen Rio Karnavalı’nda, rengarenk gösteriler ve sınırsız eğlence ile tüm yılın yorgunluğunu geride bırakıp, keyifli tatilin doyasıya tadını çıkardılar.

Konuyla ilgili Unico Sigorta Satış Direktörü Barış Tabakoğlu, düzenlenen seyahat ödüllerinin acentelere önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu vurgulayarak şu değerlendirmede bulundu: “Unico Sigorta olarak, uzun yıllardır sektörde fark yaratmaya ve acentelerimizle yakın iletişime devam ediyoruz. Arjantin ve Brezilya turumuz, başarılı acentelerimizi teşvik etmenin yanı sıra, onların farklı kültürleri deneyimleyerek ufuklarını genişletmelerine de katkı sağladı. Önümüzdeki dönemde de farklı destinasyonlarda düzenleyeceğimiz yeni seyahatlerle acentelerimizin başarılarını kutlamaya devam edeceğiz” dedi.

Unico Sigorta, 2025 yılı boyunca acenteleri için yeni teşvik programları ve seyahat ödülleri sunmaya devam edecek. Bu yıl planlanan diğer geziler arasında, ekim ayında Kuzey Afrika’nın mistik atmosferinin keşfedileceği renkli ve otantik Fas seyahati ve kasım ayının ilk haftasında Japonya’nın ileri teknolojisi ve derin kültürel mirasını keşfedecekleri geziler yer alacak. Unico Sigorta, bu özel seyahatlerle iş ortaklarına unutulmaz anılar yaşatmayı ve başarılarını daha da ileriye taşımayı hedefliyor.

Unico Sigorta, Marmara Bölge Acenteleri ile İstanbul’da Buluştu!

İş ortaklarıyla güçlü bir iş birliği kültürü oluşturan Unico Sigorta, “Acente İletişim Günleri” kapsamında 12 Şubat Çarşamba günü Marmara Bölgesi acenteleriyle İstanbul’da bir araya geldi.

Unico Sigorta’nın “Güçlü İletişim, Sürekli Gelişim” mottosuyla Temmuz 2024’ten bu yana Türkiye’nin farklı şehirlerinde düzenlediği “Acente İletişim Günleri” kapsamında şirket yöneticileri ve acentelere birebir iletişim kurma fırsatı sunmaya devam ediyor.
İş ortaklarını merkeze alan yaklaşımıyla paydaşlarıyla sürekli iletişim halinde kalarak, verimliliğini artırmaya devam eden Unico Sigorta, İstanbul, Tekirdağ, Kırklareli, Edirne, Kocaeli, Sakarya, Düzce, Bilecik, Kütahya, Balıkesir, Çanakkale ve Bursa’dan gelen 350 acentesi ile 12 Şubat’ta İstanbul Kalamış Wyndham Otel’de düzenlenen etkinlikte bir araya geldi.
Unico Sigorta Strateji ve İş Geliştirme Direktörü Birol Balık’ın Türkiye ve dünyadaki gelişmeler ve sektör öngörülerine dair sunumu ile başlayan etkinlik, Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler’in şirketin performansı, 3 yıllık stratejik iş planı, ve sektör analizlerini paylaşması ile devam etti. Son olarak Unico Sigorta Satış Direktörü Barış Tabakoğlu’nun bölgesel yapılanmadan, güçlü acente iş birliklerine ve sektördeki güçlü konumlandırmalarından bahsetmesiyle toplantı tamamladı. Etkinliğin geri kalan kısmında ise akşam yemeği ve sanatçı performansı ile müziğin tadını çıkardılar.
Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler, sektörün geleceği, iletişimi ve güçlendirilmesi için değerli bir fırsat olarak gördükleri etkinlikle ilgili şu ifadelerde bulundu:
Unico Sigorta olarak hayata geçirdiğimiz ‘Acente İletişim Günleri’, en önemli paydaşımız olan acentelerimizle doğrudan iletişim kurmamızı sağlayan ve iş birliklerimizi güçlendiren bir platform. İstanbul’da düzenlediğimiz bu buluşmayı hem mevcut işlerimizi değerlendirmek hem de geleceğe yönelik yeni projelerimizi paylaşmak adına büyük bir fırsat olarak görüyorum. Acentelerimizin beklentilerini daha doğru anlamak, onların ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmak ve sürdürülebilir büyümeyi desteklemek önceliklerimizin başında yer alıyor. ‘Güçlü İletişim, Sürekli Gelişim’ anlayışımızla, sektöre değer katmaya, yenilikçi çözümler sunmaya ve acentelerimizle birlikte daha sağlam bir gelecek inşa etmeye devam edeceğiz.”

Unico Sigorta, Sağlıklı Bir Geleceğe İlk Adımını Attı

Sigorta sektöründe yenilikçi adımlar atmaya devam eden Unico Sigorta, “Kritik Hastalıklar Sigortası” ürünlerini 2025 yılının ilk günlerinde müşterilerinin hizmetine sundu. Unico Sigorta’nın sağlık sigortalarındaki ilk adımı olan Kritik Hastalıklar ürünleri, bireylerin teminat kapsamındaki hastalıklarla mücadele ederken karşılaşabilecekleri mali zorlukları hafifletmeyi ve süreç boyunca ihtiyaç duyabilecekleri pek çok destek hizmetini sağlamayı amaçlıyor.

Unico Sigorta, sağlık sigortası alanında da etkili çözüm sunma hedefiyle yapmış olduğu çalışmaların ilk adımı olan yeni “Kritik Hastalıklar Sigortası ürünlerini duyurdu. 18-60 yaş arası bireyler için tasarlanan ürün teminat kapsamındaki kritik hastalıklara karşı toplu maddi destek sağlayarak, hastalıklarla mücadele sürecinde müşterilerinin yanında olarak, güçlü bir güvence oluşturmayı hedefliyor. Yeni ürünler, müşterilere 2 farklı plan ve 3 ayrı limit seçeneğiyle alternatifler sunarak çeşitli ihtiyaçlara uygun çözümlerle ürün gamını genişletiyor. Kritik hastalıklar sigortası aynı zamanda online psikolojik danışmanlık ve diyetisyen destek paketi, onkoloji destek paketi, Küba onkoloji destek paketleri gibi farklı asistans hizmetleri ile de sigortalılarına ek hizmetler sağlıyor.

Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler, konuya ilişkin yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Unico Sigorta olarak, bir süredir odaklandığımız sağlık sigortalarına giriş strateji çalışmamızı tamamladık ve yol haritamızı oluşturduk. Bu kapsamda Sağlık Sigortaları alanındaki yolculuğumuza Kritik Hastalıklar Sigortası ile başlıyoruz. 2025 yılı içerisinde tamamlayıcı sağlık sigortaları ürünlerimizi de etkin hale getirerek portföyümüzü daha da güçlendireceğiz.

Yeni ürünlerimiz ile müşterilerimizin beklenmeyen rahatsızlıklarının tedavi masraflarını karşılamanın yanı sıra kanser hastalığına yakalanan sigortalılarımıza “Küba Onkoloji Destek Hizmeti” ile maddi teminatlara ek olarak Küba’da tedavi olabilmeleri için tüm belgelerin hazırlanması, başvurusu, hastane organizasyonu, Küba’ya inişte karşılama ve seyahat boyunca rehberlik dahil pek çok hizmeti ücretsiz olarak sunarken uçak bileti ve konaklama giderlerini karşılıyor olacağız. Diğer branşlarda olduğu gibi Sağlık Sigortalarında da her adımda yenilikçi ve müşteri odaklı çözümler sunmaya devam edeceğiz.”

Unico Sigorta İç Anadolu Acenteleriyle Buluştu

İş ortaklarıyla güçlü bir iş birliği kültürü oluşturan Unico Sigorta, acente iletişim günleri kapsamında “Güçlü İletişim, Sürekli Gelişim” mottosuyla 19 Kasım Salı günü İç Anadolu Bölgesi acenteleriyle Ankara’da bir araya geldi.

Unico Sigorta, 2024 yılında düzenlediği Karadeniz, Orta Anadolu, Batı Marmara, Doğu Marmara ve Ege Bölge toplantılarından sonra “Güçlü İletişim, Sürekli Gelişim” yaklaşımıyla İç Anadolu Bölge acenteleri ile Ankara Sheraton Hotel’de bir araya geldi. İş ortaklarıyla bağlarını daha da güçlendirmek ve sektörün dinamiklerini değerlendirmek amacıyla organize edilen toplantıya Ankara acentelerinin yanı sıra çevre illerden de geniş bir katılım sağlandı. 120 acentenin katılımıyla gerçekleşen etkinlikte, Türkiye ve dünyadaki gelişmeler, gelecek öngörüleri ile Unico Sigorta’nın 3 yıllık iş planı ve önümüzdeki yıllarda odaklanacağı stratejik alanlar paylaşıldı.

Unico Sigorta yöneticilerinin ve acentelerin bir araya gelerek birebir iletişim kurma fırsatı bulduğu etkinlikte; acentelerin sorularına yanıtlar verildi ve sektörel bilgi alışverişi yapıldı. Etkinliğin akşam bölümünde ise katılımcılar sanatçı performansı ile keyifli bir atmosferde müziğin tadını çıkardı.

Unico Sigorta Strateji ve İş Geliştirme Direktörü Birol Balık, Ankara’da düzenlenen Acente İletişim Günleri’ne ilişkin görüşlerini şu şekilde dile getirdi: “Unico Sigorta olarak işlerimizi uzun vadeli planlıyoruz. Bu kapsamda 2025-27 dönemi için şirketimiz 3 yıllık stratejik iş planını hazırladık. İş planımızı hazırlarken global gelişmeler, müşteri davranış trendleri, makro ekonomik veriler, sektör konjektürü gibi pek çok gelişmeyi göz önünde bulundurarak şirket yol haritamızı belirledik. Ankara’da düzenlediğimiz toplantımızda geleceğe dair öngörülerimizi, iş planımızı paylaştık ve acentelerimizle birlikte büyüyüp gelişmek için işbirliği fırsatlarını görüşme imkânı bulduk. Türkiye’nin dört bir yanında düzenlediğimiz Acente İletişim Günleri ile iş ortaklarımızla daha sık bir araya gelmeye devam edeceğiz.”

Acentelerin geri bildirimlerini dikkate alarak, hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için sürekli olarak kendini yenileyen Unico Sigorta, sektörün ihtiyaçlarına uygun stratejiler geliştirmeyi sürdürüyor. Böylece hem acenteleri hem de son kullanıcılar için daha etkili ve yenilikçi çözümler sunuyor. 

Unico Sigorta, Acente İletişim Günleri Kapsamında İzmir’deydi!

Unico Sigorta, “Güçlü İletişim, Sürekli Gelişim” yaklaşımı çerçevesinde temmuz ayından bu yana düzenlediği acente iletişim günleri buluşmalarına bir yenisini daha ekledi. Unico Sigorta yöneticileri 15 Ekim Salı günü İzmir Urla’da Ege Bölgesi Acenteleriyle bir araya geldi.

“Güçlü İletişim, Sürekli Gelişim” yaklaşımını benimseyen Unico Sigorta, iş ortaklarını merkeze alan yaklaşımıyla paydaşlarıyla sürekli iletişim kurarak, verimliliğini artırmayı ve sektördeki yerini güçlendirmeyi sürdürüyor. Bu doğrultuda, Temmuz ayından bu yana Türkiye’nin farklı şehirlerinde düzenlenen Acente İletişim Günleri kapsamında İzmir, Aydın, Denizli, Manisa, Muğla, Uşak illerinden gelen Ege Bölgesi Acenteleriyle buluştu.

İzmir Urla’da keyif dolu açık hava ortamında gerçekleştirilen acente toplantısında, hem şirketin hem de sigorta sektörünün performansı ve geleceği hakkında bilgiler paylaşıldı. Unico Sigorta yöneticilerinin ve acentelerin bir araya gelerek birebir iletişim kurma fırsatı bulduğu etkinlikte acentelerin sorularına yanıtlar verildi ve sektörel bilgi alışverişi yapıldı. Samimi ve keyif dolu bir atmosferde geçen bu buluşma, hem verimliliğini artırma hedefini hem de gelecekteki başarılara birlikte yürüme kararlılığını bir kez daha vurguladı.

Acentelerin geri bildirimlerini dikkate alarak, hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için sürekli olarak kendini yenileyen Unico Sigorta, sektörün ihtiyaçlarına uygun stratejiler geliştirmeyi sürdürüyor. Böylece, hem acenteleri hem de son kullanıcılar için daha etkili ve yenilikçi çözümler sunuyor. 

Unico Sigorta Satış Direktörü Barış Tabakoğlu İzmir’de düzenlenen Acente İletişim Günleri’ne ilişkin görüşlerini şu şekilde dile getirdi: “Acente İletişim Günleri, acentelerimizle güçlü ve sürdürülebilir bir iletişim kurmamıza olanak tanıyor. Ege Bölgesi’ndeki iş ortaklarımızla bir araya gelerek sektördeki yenilikler ve gelişmeler üzerine verimli bir bilgi alışverişinde bulunduk. Acentelerimizin ihtiyaçlarını daha iyi anlayarak, etkili çözümler üretebilmemize imkan sunan bu etkinlikler, aynı zamanda potansiyel iş birliği fırsatlarını yüz yüze değerlendirmemize de olanak tanıyor. İletişimi her zaman başarısının anahtarı olarak görüyor ve iş ortaklarımızla kurulan sağlam ilişkilerin ve Unico Sigorta’nın gücünü daha da pekiştirdiğine inanıyoruz.

Unico Sigorta Acenteleri ile Kıbrıs’ta Buluştu!

Unico Sigorta, 2024 yılı yaz kampanyasında başarı gösteren acentelerini 8-10 Ekim tarihleri arasında Kıbrıs’ta ağırladı. Etkinlik kapsamında bir araya gelen Unico Sigorta yöneticileri ve acenteler keyifle vakit geçirirken, iş birliklerini de artırma fırsatı buldu.

36 yıllık deneyimiyle sektöre hizmet eden Unico Sigorta, müşterilerinin ve iş ortaklarının dinamik ihtiyaçlarına yönelik stratejik çözümler geliştirerek, sürdürülebilir büyümeye ve uzun vadeli başarıya odaklanmaya devam ediyor.  Bu doğrultuda, yıl boyunca acenteleriyle gerçekleştirdiği buluşmalara bir yenisini daha ekleyen Unico Sigorta, 8-10 Ekim tarihlerinde Kıbrıs’ta özel bir buluşmaya ev sahipliği yaptı.

Kıbrıs’ın eşsiz doğal güzellikleri eşliğinde gerçekleştirilen etkinlikte, Unico Sigorta yöneticileri ve acenteleri bir araya gelerek keyifli anlar yaşarken, aynı zamanda iş birliklerini artırma fırsatı da buldular. Etkinlik süresince, Türkiye’nin dört bir yanından katılan acenteler, seyahat programı sayesinde hem dinlenme hem de profesyonel gelişim fırsatlarıyla dolu bir deneyim yaşadılar. Düzenlenen toplantıda Unico Sigorta performansı ve sektörün geleceği hakkında bilgiler paylaşıldı. Bu etkinlik, karşılıklı bilgi alışverişini artırarak iş birliklerini pekiştirdi.

Unico Sigorta Satış Direktörü Barış Tabakoğlu“Unico Sigorta olarak tam 36 yıldır sigorta sektörümüzde değer yaratıyoruz. Bu başarının temel taşlarını ise paydaş ekosistemimiz oluşturuyor. Akdeniz’in en gözde tatil destinasyonlarından biri olan Kıbrıs’ta acentelerimize hem dinlendirici hem de birikim dolu bir seyahat sunduk. Bu buluşma iş birliğimizi daha da güçlendirmek ve birlikte yeni hedefler belirlemek açısından son derece değerli bir fırsat oldu. Unico Sigorta olarak, tüm paydaşlarımızla birlikte daha umut dolu bir gelecek inşa etmek için çalışmaya devam edeceğiz! Müşterilerimizle aramızda köprü görevi üstlenen acentelerimizle daha güçlü bağlar kurmayı önemsiyor; gelecekte acentelerimizle daha sık bir araya gelmeyi ve güçlü bağlarımızı pekiştirmeyi hedefliyoruz.dedi.

Unico Sigorta’dan Yılın İlk Sekiz Ayında 8.9 Milyar TL Prim Üretimi!

Unico Sigorta’nın, 2024 yılının Ocak – Ağustos dönemindeki toplam prim üretimi; 8.9 Milyar TL ile bir önceki yılın aynı dönemine göre %104 oranında arttı.

Yeni iş planı döneminde “Sürekli Gelişim” temasına odaklanan Unico Sigorta, 2024 yılının ilk 8 aylık döneminde toplam brüt prim üretiminde 8.9 Milyar TL’ye ulaşarak bir önceki yılın ilk sekiz aylık dönemine göre %104 oranında artış sağladı. Bu artış oranıyla ikinci çeyrekte %75,3 büyüyen sektörün de üzerinde bir büyüme performansı gösteren Unico Sigorta, 2024 yılı prim üretimi hedefine doğru emin adımlarla ilerliyor.

Unico Sigorta, 2024 Ağustos dönemini, en iddialı olduğu Kasko branşında bir önceki senenin aynı dönemine göre %70 artış ile 2 Milyar TL üretim ve 324 Milyon TL kâr elde ederek kapattı. Trafik branşında ise 2024 Ağustos sonunu %108 artışla, 5.3 Milyar TL üretim gerçekleştirerek,  575 Milyon TL kâr ile tamamladı.

Şirketin yangın branşında 2024 Ağustos sonu üretimi 574 Milyon TL olup, geçen yılın aynı dönemine göre % 197 artış yakalarken, Ağustos 2024 sonunu bu branşta 192 Milyon TL kâr ile kapatırken diğer branşların toplamında da 109 Milyon TL kâr elde ettik.

 2024’ün ilk 8 ayının sonunda 2.4 Milyar TL mali gelir elde eden şirket, geçen yılın aynı dönemine göre %148 artış sağlamıştır. Unico Sigorta’ya ait Sermaye Yeterlilik Oranı % 130,65 olarak gerçekleşirken, şirketin öz kaynak büyüklüğü de 3.1 Milyar TL’ye yükselmiştir.

“Yenilikçi yaklaşımlarımız sayesinde güçlü bir performans sergiliyoruz.”

36 yıllık tecrübe, donanımlı insan kaynağı, güçlü iş ortakları ile sektöre değer katmak için her geçen gün daha çok çalıştıklarını belirten Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler, konuyla ilgili şu açıklamalarda bulundu:

“2024 yılının ilk 8 ayında gösterdiğimiz güçlü performans, şirketimizin yenilikçi yaklaşımlarını ve büyüme kararlılığını bir kez daha ortaya koyuyor. Dijitalleşme, veri analitiği ve yapay zekâ gibi stratejik öneme sahip alanlarda yaptığımız yatırımlar hem operasyonel verimliliğimizi artırıyor hem de müşteri memnuniyetimizi en üst seviyeye taşımakta önemli bir rol oynuyor. Aynı zamanda müşteri deneyimini iyileştirmek, her zaman önceliğimiz olmaya devam ediyor. Bu doğrultuda, müşterilerimize daha kişiselleştirilmiş ve kesintisiz hizmet sunma yolunda attığımız adımlarla geleceğe güvenle bakıyoruz”.

“Başarı hikayemiz, her geçen gün daha da güçlenerek devam ediyor.”

Sigorta şirketlerinin sürdürülebilirliği için en önemli faktörlerden birinin doğru risklerin doğru fiyatlaması olduğunun altını çizen Unico Sigorta Genel Müdürü Ender Güzeler sözlerini şöyle sürdürdü:

“Sektör ortalaması %132,14 olan trafik hasar/prim oranımız ikinci çeyrekte %107,25 olarak gerçekleşti ve böylece 26 şirket içerisinde en düşük hasar prim oranı sahip 4. Şirket olduk. Yapay zekâ destekli tarife modellerimiz ile riskleri doğru fiyatlamaya, güvenilir ürün ve hizmetler sunarak müşterilerimizin memnuniyetini artırmaya devam edeceğiz.”

3 yıldır istikrarlı olarak kârlı büyümesini sürdüren Unico Sigorta’nın 2023 yılı sonunda 4,9 milyar TL olan yatırım portföyünün, 2024 ilk 8 ay itibarıyla 4,2 Milyar TL artışla 9,1 Milyar TL’ye ulaştığını belirten Güzeler:

“Yatırım portföyümüz ilk yarıyılda %72 oranında büyüme gösterdi. Unico Sigorta olarak ilk yarıyılda 1,8 Milyar TL yatırım geliri ile sektörün en iyi yatırım geliri oranına ulaşarak yıllık getiri listesinin zirvesinde yer aldık. İlk 6 aylık getiri oranımız, %54,50 olarak gerçekleşirken, sektörün ortalama yıllık getirisinin %13,5 puan üzerinde getiri sağladık.

2024’ün ilk 8 ayında geçen yılın aynı dönemine kıyasla net kârımızı da %85 oranında artırarak, 1.2 Milyar TL’lik net kâra ulaştık.

Öz sermayemiz 2023 yıl sonuna kıyasla 2024’ün ilk 8 ayında %61,32 artış göstererek 3.1 Milyar TL’ye ulaştı. Böylece Unico Sigorta olarak ilk 8 ayda %61,32 öz sermaye kârlılığı ile %29,27 olan sektör ortalamasının bir hayli üzerine çıkmayı başardık.” dedi.

Yılın son çeyreğiyle ilgili ön görülerini de paylaşan Güzeler, “Her alanda istikrarı önemsiyoruz. Rasyolarımızı istikrarlı bir şekilde iyileştirmek için azami çabayı gösterirken rekabetten de uzak kalmadığımızı üretim artışlarımız teyit etmekte. Ancak, Kasko fiyatlarının düşüklüğü ve trafik sonuçlarının sektörü mali gelirlerle karşılanamayacak bir zarar sürecine sokacağını öngörüyoruz. Yakın gelecekte bizi bekleyen sürece teknik kârlılık olmadan girmemeye çalışıyoruz. Aynı zamanda müşterilerimizde güvensizlik, satış kanallarımızın da müşteriler karşısında zor durumda bırakmamak için fiyat istikrarı ile ani fiyat artışlarına başvurmuyoruz ve başvurmayacağız.” diyerek sözlerini noktaladı.

Unico Sigorta Hakkında:

İlk poliçesini 1988’de yangın sigortası için düzenleyen Unico Sigorta (O dönemki ismiyle Commercial Union), bugün hayat dışı/elementer branşta müşterilerine hizmet sunuyor. 2005 yılında Birleşik Krallık’ın en büyük sigorta şirketlerinden Aviva International Holdings Limited’in hisseleri devralmasıyla ‘Aviva Sigorta A.Ş.’ olan şirket unvanı, 2015 yılında “Unico Sigorta” olarak değişti. Unico Sigorta bugün yüzde 80 Heksagon Mühendislik ve Tasarım A.Ş., yüzde 20 Kibele B.V. ortaklığıyla yoluna her geçen gün daha da güçlenerek devam ediyor.

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial